אחד הקשיים הגדולים בשוק העבודה הוא למצוא את המקצועה שיהיה רלוונטי בשוק העבודה העכשוי שיכניס סכומים מכובדים בסוף החודש
פעם זה היה דברים כמו רפואה,עריכת דין,הנדסה שכבר שנים חזקים בשוק ההעבודה
אבל החיפוש הגדול הוא למקצועות שעוד לא התפרצו
אז אספנו לכם את חמשת המקצועות שהולכים לטרוף את השוק שכדי לכם להכיר!
אסטרטג תוכן –
לא משנה איך תהפכו את זה , העולם תמיד יצטרך תוכן , דברים לקרוא , דברים לראות ולשמוע
הכול , אבל לרוב יש תכנים שלא מתאימים למקום שהם פורסמו
כתבה על אוכל שפורסמה בעמוד של משחקי מחשב לא תתאים לקונצפט ותיהיה חסרת ערך. זאת הסיבה שחברות גדולות מעסיקות מומחי אסטרטגיה שיסדרו את התוכן בדיוק איפה שהוא רלוונטי ויכניס תנועה.
מנהל מדיה חברתית –
מנהל מדיה חברתית אחראי לכלל נוכחות החברה במדיה החברתית – הוא מנהל את הפרופיל בפלטפורמות השונות; מעצב תוכניות ואסטרטגיות במטרה להגדיל את האינטראקציה והמעורבות של הצרכנים ומהווה את נקודת החיבור בין החברה ללקוחותיה.
אנליסט מידע –
יותר ויותר חברות המשתמשות במאגרי נתונים בלתי מאורגנים (ביג דאטה), זקוקות למומחים שינתחו את המידע, אנשים שיודעים כיצד לנהל צונאמי של אינפורמציה, לזהות בתוכו דפוסים ולהפיק ממנו מסקנות ותובנות, והביקוש שובר שיאים חדשים.
מומחי למידה-
איש מקצוע שמלמד אנשים איך ללמוד . נשמע מצחיק? אז לא , כי כמעט כל התלמידים שיש כיום לומדים כל היום אבל לא יודעים איך באמת ללמוד.
מנהל חדשנות –
היכולת ליזום ולהוביל תהליכים חדשניים היא יכולת נדרשת כיום בעולם העסקים, אך אופי יזמי אינו מספיק כדי להפוך רעיון טוב לעסק מצליח והיום כבר נדרשת הכשרה ספציפית והבנה במגוון רחב של נושאים ותאוריות כדי להפוך ליזם מצליח. היות ולא מדובר במקצוע ברור וחד משמעי כמו כלכלה, למשל, כל מוסד אקדמי מוצא לנכון לפרש מקצוע עתידי זה בדרכו שלו.
אהבתם את המאמר ? קראו גם את –